Skoči na glavno vsebino

O knjižnici

Vse učenke in učenci naše šole so tudi člani šolske knjižnice. Naša knjižnica se z gradivom ter informacijsko, pedagoško in kulturno dejavnostjo aktivno vključuje v vzgojno-izobraževalni proces šole.Knjižnica učence in druge uporabnike navaja na samostojno uporabo knjižnega gradiva. Vse gradivo je v knjižnici postavljeno po sistemu prostega pristopa, kar pomeni, da učenci lahko sami brskajo po knjižnih policah in iščejo želeno gradivo.Ena izmed osnovnih nalog knjižnice je nakup gradiv, ki podpirajo učni načrt pri vseh predmetnih področjih. V knjižnici je 28000 enot knjižnega gradiva. Gradivo je v šolski knjižnici na matični šoli in na podružničnih šolah. V knjižnici imamo naročenih 17 naslovov periodike (časniki, revije). Knjižnica je tudi prostor, namenjen druženju, učenju, tihemu branju.Na spletni strani šole  zavihek Šolska knjižnica najdemo dostope do spletnih knjižnic:winknj ‒ javno dostopen knjižnični katalog šolske knjižnice Osnovne šole Ig.Informacijski sistem COBISS+ (vzajemni katalog slovenskih knjižnic).Digitalna knjižnica Slovenije (www.dlib.si). Na tem naslovu lahko učenci poiščejo besedila, fotografije, časopisne članke, ki jih potrebujejo za referate, seminarske naloge…

H R A M   U Č E N O S T I  N A  I G U

(oris prostora)

Za oris sem si izbrala prostor v šoli, ki mi je najljubši. To je knjižnica in v njej preživim veliko časa med knjigami.

V knjižnico, ki je v novem delu šole prideš po dolgem, ozkem in temnem hodniku. Na koncu hodnika so vrata zelene barve. Tam je že bolj svetlo in se bolje počutiš. Potem zagledaš dvoje zelenih velikih vrat. Ena vodijo v knjižnico, druga pa v računalnico. Jaz grem vedno v knjižnico.

Že takoj, ko vstopiš v knjižnico, te pozdravi z vso svojo toplino. Lepe, svetle, tople barve te prevzamejo in ti dajo novih moči. Ko po kratkem hodniku okrašenim z oglasno desko, na kateri visijo zanimive stvari, prideš v knjižnico zagledaš izposojevalni pult. Ta pult je vedno poln knjig. V tem prostoru je tudi lepa zelena zofa, na katero se usedejo učenci in berejo knjige. V knjižnici je tudi veliko plakatov, iz katerih ti nasmejano maha Pika Nogavička ali pa se ti smeje Mavrična ribica. Seveda pa knjižnica ne bi bila to, kar je brez knjig. V velikih zabojnikih so skrbno spravljene slikanice za mlajše otroke. Imajo veliko lepih ilustracij, ki te k sebi vlečejo kot magnet in vpijejo: “Vzemi me v roke in – me preberi!”. Seveda te slikanice pregledamo tudi starejši otroci in se nasmejimo ob vsaki smešni zgodbi ali pa sočustvujemo z vsakim žalostnim junakom. Potem so tukaj še knjige za četrti, peti in šesti razred, označene z modro nalepko. Nekatere knjige so stare in liste že načenja čas, ampak vseeno. Ko knjigo prebereš, da vsebina platnicam in listom posebno lepoto. Naenkrat te knjige postanejo lepe. Seveda ne smem pozabiti knjig, ki so označene z zeleno nalepko. Te knjige so za 7., 8. in 9. razred in so zelo lepe. Tako po izgledu kot po vsebini. Vsebine so ponavadi pustolovske ali pa ljubezenske. Na žalost je malo grozljivk. V knjižnici so seveda tudi knjige, ki jih veliko učencev ne pogleda velikokrat. To so enciklopedije, leksikoni in še kaj drugega. Te knjige po navadi samevajo, a so zato lepo ohranjene. Tam so tudi revije, ki jih učenci preletijo, ko imajo prosto uro. V njih so trači, nekatere so poučne, druge pa so bo

V knjižnici pa mora biti prijazna knjižničarka, ki jo na naši šoli gotovo imamo in učenci, ki se znova in znova radi vračajo v knjižnico.

Jaz se v knjižnico zelo rada vračam, saj mi da posebno energijo in navdih za učenje ter seveda knjige, ki jih zelo rada berem.

 Ajda Hiti, 7.b (Šolsko leto 2003/2004)

Dostopnost