• Ponudba šolske prehrane je opisana v pogodbi.
  • S podpisom pogodbe med starši in šolo se učenci lahko naročijo na: zajtrk, malico, kosilo in/ali popoldansko malico. Po potrebi v šoli pripravimo tudi dietne obroke (potrebno je predložiti zdravniško dokazilo).

Položnice

Prehrano obračunavamo vsak tekoči mesec za predhodni mesec. Položnice starši poravnajo do 18. v mesecu. Starše prosimo, da upoštevajo roke plačila, v nasprotnem primeru ukrepamo v skladu z določili pogodbe o prehrani.

Vse informacije v zvezi z obračunom položnic vezanih na prehrano starši dobijo pri administratorki – knjigovodji preko e-pošte obracuni@osig.si.

Cene obrokov

Obrok Cena
Zajtrk 0,69 €
Malica 0,90 €
Malo kosilo (1.–5. razred) 2,48 €
Veliko kosilo (6.–9. razred) 2,58 €
Popoldanska malica 0,80 €

 

OBVESTILO – plačevanje obračuna prehrane/dejavnosti učenca

Sporočamo vam, da boste račune (položnice oz. UPN plačilne naloge za plačilo stroškov prehrane in drugih dejavnosti) od oktobra 2021 dalje prejemali po pošti na dom in ne več preko otrok.

Ob tej priložnosti bi vas želeli spomniti, da na naši šoli omogočamo več možnosti prejemanja in plačevanja računov:

  • Prejemanje računov preko položnice (UPN nalog), ki jo po pošti prejmete na dom

 

  • Prejemanje računov preko e-pošte

V skladu z zakonodajo lahko proračunski uporabniki varno pošiljamo izdane račune po e-pošti, preko UJP sistema (Uprava za javna plačila Republike Slovenije). Izpolnite in podpišite Izjavo o prejemanju računa po e-pošti. Izpolnite vse podatke na vlogi, obvezno tudi davčno številko plačnika.

 

  • Plačilo računov preko SEPA soglasja za direktna bremenitve oz. trajnik

Vzpostavitev direktne bremenitve je brezplačna. Vse kar morate storiti je, da izpolnite obrazec SEPA soglasje in ga posredujete v tajništvo šole. Po vzpostavitvi trajnika boste račune prejemali samo v vednost – priporočamo vam, da poleg trajnika uredite še prejemanje računov preko e-pošte.

 

  • Prejemanje in plačilo preko e-računa (v spletni banki)

V skladu z zakonodajo lahko proračunski uporabniki pošiljamo izdane račune kot e-račune (preko spletnih bank). Na prejemanje e-računov se prijavite neposredno v vaši spletni banki, kjer imate odprt bančni račun in urejeno elektronsko poslovanje. Med izdajatelji e-računov poiščite Osnovna šola Ig, v polje sklicna številka pa prepišete sklicno številko iz zadnjega UPN plačilnega naloga (referenca prejemnika), ki ste ga skupaj z računom prejeli od nas. O prijavi preko spletne banke nas obvestite preko e-pošte obracuni@osig.si  ali na tajnistvo@osig.si. Po vaši uspešni prijavi bodo izdani e-računi dostavljeni v vašo spletno banko, računa v papirni obliki pa od takrat naprej ne boste več prejemali. Račun v e-obliki prejmete v svoj predal spletne banke, kjer ga tudi poravnate.

V kolikor bo več staršev, ki se bo odločilo za katero izmed možnosti e-plačevanja, bo morda prva vzpostavitev novega načina plačevanja izvedena  z zamikom. Prosimo vas za razumevanje.

Originalno podpisane obrazce »SEPA soglasje«, »Izjava o prejemanju računa po e-pošti« dostavite v poštni nabiralnik OŠ Ig pri VHODu 1 (Troštova ulica 24, 1292 Ig) ali pošljete po klasični pošti.

Ob vsaki spremembi tekočega računa (tudi ob menjavi banke) spremembo sporočite v knjigovodstvo šole tako da izpolnite nov obrazec. Če nas o spremembi ne obvestite, bomo podatke za plačilo še vedno pošiljali stari banki oziroma s starim tekočim računom, banka pa plačila ne bo izvedla. Posledica bo lahko neplačan račun.